Переваги аутсорсингу перед штатною бухгалтерією

Чи варто віддавати бухгалтерію на аутсорсинг? Плюси і мінуси штатного бухгалтера та сервісу поза межами компанії. Міркування на тему, що краще: бухгалтерський аутсорсинг або штатний фахівець.

Досвід і фахівці

В аутсорсинговій компанії є штатні співробітники з вузькою спеціалізацією: аудитори, методологи, податкові юристи, програмісти та інші фахівці.

Тому аутсорсингова компанія може вирішити будь-яке завдання, яка пов'язане з бухгалтерією.
Також аутсорсингова компанія веде одночасно десятки і сотні проектів. Це величезний обсяг досвіду, знань і даних. Компанія напрацьовує великий досвід, який в подальшому може використовувати на інших проектах, наперед знаючи кінцевий результат.

Тому аутсорсингова компанія в більшості випадків може вирішити більший спектр завдань у порівнянні з штатним бухгалтером, а також може зробити це швидше і якісніше через наявність відповідного досвіду та технологічної бази.

Зменшення витрат

Якщо у вас невелика компанія, то аутсорсинг буде економніше, ніж штатний бухгалтер. Обсяг завдань по вашій компанії буде недостатній, щоб завантажити штатного співробітника на повний робочий день.

Тому вигідно платити за результат.

Припустимо, щоб виконати всі завдання по бухгалтерії за місяць потрібно 30 годин бухгалтера. Ви наймаєте штатного бухгалтера в штат, якому платите 10000 грн. на руки, а з урахуванням податків це біля 15000 грн на місяць.

Використовуючи аутсорсинг, ви можете платити у 2 чи 3 рази менше за ту ж роботу.
Також бухгалтеру в штаті потрібно виділити і обладнати робоче місце та забезпечити його необхідною технікою та витратними матеріалами.

Стабільність роботи

Якщо ви передали бухгалтерію на аутсорсинг, то ваша бухгалтерія буде працювати, як швейцарський годинник.

Аутсорсингова компанія забезпечує безперебійність роботи бухгалтерії. Якщо співробітник йде у відпустку, хворіє або звільняється, то його роботу підхопить інший співробітник і вам не доведеться думати, де знайти заміну, щоб все працювало.

Однак, може страждати якість такого "підхоплення", якщо буде залучатися співробітник, який взагалі не знайомий з вашою компанією.

Тому співробітник, який буде "підхоплювати", повинен входити в робочу групу, яка веде ваш проект, щоб бути в контексті вашої компанії. Наприклад, у нас реалізовано такий механізм підстраховки.

Готові процеси

Коли ви передаєте бухгалтерію на аутсорсинг, то вам не потрібно занурюватися в операційку: вибудовувати процеси, підвищувати продуктивність, покращувати надійність і якість процесів.

Всі ці функції бере на себе аутсорсингова компанія. Можна сказати, що ви приходите на готовеньке і отримуєте бухгалтерію "під ключ".

Аутсорсингова компанія максимально мотивована у підвищенні продуктивності співробітників і поліпшенні якості своїх послуг, якщо звичайно вона хоче рости і отримувати більше прибутку.

Чим довше ви обслуговуєтеся, тим більше прибутку отримує аутсорсер.

Фінансова відповідальність

Якщо аутсорсингова компанія припуститься помилки і вам донарахують штраф і пеню, то аутсорсингова компанія відшкодує збитки за власний рахунок.

Для цього аутсорсингова компанія купує страховку. Якщо компанія робить помилку і клієнт отримує збиток, то страхова відшкодовує всі збитки.

На практиці аутсорсингові компанії рідко звертаються до страховки, простіше буде зробити знижку на наступний місяць обслуговування на суму штрафу.

Незалежність бухгалтерії

Аутсорсингова компанія - зовнішній підрядник з яким підтримуються робочі відносини.

Між співробітниками вашої компанії і співробітниками аутсорсингової компанії не будуть встановлюватися настільки близькі зв’язки, щоб спільними зусиллями спотворювати бухгалтерські дані.

Іноді, на жаль, такі ситуації трапляються.

Коли використовувати аутсорсинг?

  1. Коли навантаження на штатного співробітника недостатнє, щоб завантажити його завданнями на повний робочий день і платити повний оклад.
  2. Коли не вистачає компетенцій всередині компанії, щоб виконати всі завдання по бухгалтерії.
  3. Немає бажання займатися операційкою в бухгалтерії: шукати бухгалтера, контролювати його роботу, мотивувати його, вибудовувати процеси.
  4. Потрібно зменшити витрати на бухгалтерію: підвищити продуктивність бухгалтерії і зменшити роздутість штату.

Бухгалтерія з компанією «Облік»

  1. Вам не доведеться думати, де знайти фахівця з потрібним досвідом, щоб він вирішив вашу задачу по бухгалтерії. Ми ведемо десятки компанії та ФОП з різних галузей і напрацювали досвід та розробили кращі способи організації процесів.
  2. У вас не виникне ситуації, коли бухгалтер буде недоступний. Ми залишаємося завжди на зв'язку і відповідаємо за лічені хвилини.
  3. Ваші витрати на бухгалтерію будуть мінімальні. Для великих проектів ми впроваджуємо ERP та автоматизуємо ручні операції, що підвищує продуктивність праці і знижує ваші витрати на бухгалтерію.
  4. Замість одного бухгалтера у вас буде команда спеціалістів під кожну задачу, які встигають занурюватися у завдання по вашому проекту.

Бухгалтерська компанія «Облік» веде бухгалтерію за вас.

Записатись на зустріч

Залиште свої контактні дані і наш менеджер зв'яжеться з вами.